De ce urăsc oamenii Network Marketing?

Copiii de Lumina si Uleiurile Esentiale, o Marturie Reala
15 martie 2018
Care dintre casete le asculți zilnic?
9 februarie 2020

Nici macăr nu știu ce înseamnă, dar o urăsc cu o ură desăvârșită.

Și totuși, ce este Network Marketing?

Este un model de business care a ales să nu vândă în magazine, ci să le dea o parte din profit și oamenilor de rând ca tine și ca mine. Exact cum fac toate magazinele de unde îți cumperi tu produsele. Spune-mi și mie unde sunt astfel de magazine. Poate primești un comision pentru recomandare. 

Și inainte de a se angaja să dea o șansă acestui model, oamenii intră intr-o frenezie să caute informații despre companie, toate lucrurile negative pe care le pot găsi, despre fondatori, despre tine, dar culmea, nu fac același lucru cu fiecare produs pe care îl cumpără cu încredere de la magazinul din colț. Ei se străduie din răsputeri să demonstreze că modelul nu funcționează, că produsele nu sunt bune. Le crește tensiunea, chiar vorbesc urât despre cei care au îndrăznit să aleagă acest model de business.

Dacă și tu te incadrezi în această categorie, trebuie că știi o persoană care nu a avut succes în Network Marketing și ți-ai însușit povestea sau poate ai avut tu o experiență care ți-a lăsat un gust amar. Care este povestea ta?

1. Oamenii urăsc cu desăvârșire să fie proprii lor șefi. Ei preferă să li se spună ce să facă, cum să facă ca să trăiască de la salariu la salariu, fără să fie apreciați poate niciodată la adevărata lor valoare. Dacă ai un job obișnuit, faptul că dai 100% în fiecare zi se observă la salariu? Crește de la lună la lună salariul tău pentru că tu excelezi?

2. Oamenii urăsc să pună benzină în mașina prietenului, urăsc să își ajute aproapele și chiar îi deranjează la culme când prietenul lor câștigă 5 lei pentru că ei investesc 100 în sănătatea lor. Cum să faci bani pe spinarea mea??? Dar sunt chiar ok să dea aceeași bani unui patron de magazin pe care nu-l văd niciodată. Nu au o problemă să-l ajute pe acesta să își mai ia un vapor, o casă de vacanță, o mașină nouă, o vacanță, toate pentru că și-au găsit fraierii care se și otrăvesc și își urăsc aproapele atât de mult că nu ar cumpăra niciodată nimic de la aproape. La fel m-am otrăvit și eu ani de zile. Ca tine am fost.

3. Oamenii urăsc să se implice într-o activitate unde ei trebuie să fie doar liaison și să conecteze clientul cu cine poate facilita toate celelalte lucruri: produse de calitate, plata la dată fixă, cadouri, promoții, excursii, contabil, birou virtual, furnizor, firmă de curierat, etc. Oamenii vor să fie slugă la stăpân care să îi asigure o pensioară, să îi asigure că la sfarșitul lunii rămân doar cu lună, fară bani, care să îi țină că pe un câine în lanț.

4. Oamenii urăsc să audă că sunt companii care au produse excelente și care au ales ca în loc să se îmbogățească ei, să împartă cu toți câștigul.

5. Oamenii urăsc că aceste companii, care au ales modelul de vânzare prin parteneri și nu într-un magazin, asigură beneficii importante clienților prin produsele și serviciile lor.

6. Oamenii urăsc companiile care în permanență lucrează să facă produsele din ce în ce mai bune și ce prostie mai e și asta cu vegan, nevegan, protejarea Planetei, eco, bio, fără pesticide, insecticide, surse naturale și sigure???!!!

7. Oamenii urăsc companiile care tot cer feedback activ de la clienți pentru a îmbunătăți produsele și serviciile. Lasă să fie produse de rahat, numai să fie ieftine și eu să îmbogățesc un singur om și să nu trebuiască eu să ajut pe nimeni! 

8. Oamenii urăsc companiile unde unul care are 0 abilități ajunge prin muncă, disciplină, training să devină excelent. Lasă că e mai bine să stau în turmă, cu un salariu care nu-mi ajunge decât să fac eu dezvoltare persoanală cu mine, să acționez, să învăț abilități noi. 

9. Oamenii urăsc companiile care se supun legilor locale și naționale. Noi suntem mai presus de lege, facem cum vrem numai să iasă banul, mințim, furăm, prostim clientul, doar-doar să iasă banul.

10. Oamenii urăsc companiile care plătesc angajații, clienții și furnizorii la timp.

11. Oamenii urăsc cu desăvârșire companiile care au practici de bună credință, de transparență și de încredere.

12. Oamenii urăsc companiile care recompensează și recunosc meritele angajaților ce sunt performanți în relațiile cu clienții, pentru grija lor autentică pentru oameni.

13. Oamenii urăsc companiile care respectă mediul înconjurător și demonstrează responsabilitate socială, oferind servicii comunității.

14. Oamenii urăsc oamenii care devin mai buni doar datorită faptului că s-au implicat într-un Network Marketing. Îi urăsc pentru că le-au demonstrat că toți încep de la 0 și că ei nu își mai pot permite să vină cu scuze.

15. Oamenii urăsc oamenii care le bagă pe gât un produs. Ei vor să poată ei să ia decizii singuri, așa din aer, să citească pe net mai degrabă decât să asculte mărturia unui prieten care *le bagă pe gât un produs*.

16. Oamenii urăsc oamenii care promit că o să te îmbogățești imediat, fără muncă, fără efort, așa o *să te îmbogățești pe spinarea altora*. Sorry, dar confuzi Network Marketing cu schemele ilegale, unde cresc bani pe toate drumurile, unde nu știu care lider te ajută peste noapte să faci bani de-i învârți cu lopata. Tu când vorbești cu acești oameni, ei au succes în Network Marketing? I-ai întrebat vreodată câte ore pun pe zi la job-ul ăsta? Câți ani de muncă continuă au pus pentru a ajunge la niște rezultate la care alții doar visează?

 

Așa multă ură pentru doar un model de business diferit poate decât cel pe care l-ai ales tu.

Așa te urăsc și pe tine prietenii, colegii, familia, cei apropiați că tu ai ales un job de la 9-5 sau de la 7-19? Și dacă răspunsul este NU, pentru că ei își iubesc aproapele, cum îndrăznești tu să arunci cu pietre în cineva care a ales ceva diferit decât tine și poate ți-e frate, soră, prietenă, vecină, cunoștință, mamă, tată, mătușă, verișor, etc?

Compania ta la care lucrezi tu se încadrează în aceste 3 mari criterii?

  1. Produse sau servicii excelente
  2. Onestitate și corectitudine
  3. Relatii excelente cu clienții/Grijă pentru oameni?

Compania cu care lucrez eu face toți acești pași. Dar, din păcăte, intră în categoria celor care au ales modelul de business Network Marketing, adică să nu vândă în magazine, ci să împartă profitul cu noi. Vrei să folosești produse bune, de calitate, care-și fac efectul și nu vrei să știe vecinul? Scrie-mi un email la altacale@gmail.com și se rezolvă!

Fii blând, fiecare duce o luptă despre care tu nu știi nimic!

 

 

Larisa Bangs
Larisa Bangs
Aromaterapeut. Maseur terapeut.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Contacteaza-ma acum