Controlul greutății

Premium Starter Kit
6 octombrie 2015
Aromaterapie pentru animale
26 ianuarie 2016

Optimizarea exercițiului fizic și transformarea din interior înspre exterior cu produsele Young Living

1. Îmbunătățirea metabolismului și a termogenezei (Atunci când temperatura mediului este normală și confortabilă, cum este cea din casele și birourile noastre, organismul nu consumă foarte multe calorii. În schimb, de îndată ce temperatura scade, se mobilizează mai multa energie în reacțiile de protecție împotriva frigului și producerii de căldură pentru a menține temperatura corpului la 37 grade Celsius. Noi ținem doar 15 grade C în casă noaptea) Slique Essence, Slique Tea. Adaugă 8-10 picături de Grapefruit la o sticlă cu apă de două ori pe zi
2. Asimilarea micronutrienților – a vitaminele şi sărurilor minerale: True Source
3. Reglarea hormonală: Idaho Blue Spruce, EndoFlex, Stress Away (ajută organismul să lupte împotriva bolilor, îmbunătățește sistemul cardiovascular)
4. Sursă de grăsimi sănătoase: OmegaGize. Printre altele: semințe de in, somon și păstrăv care nu este de la crescătorie, avocado, nuci, alune, fistic, semințe crude, ulei de măsline extravirgin, ouă de la țară, fasole, unt de migdale.
5. Produse bogate în antioxidanți: Bea 2-4 pliculețe de NingXia Red/zi, ia o capsulă de Longevity pe zi.
6. Îmbunătățirea performanței per total: pune 1-2 picături de Peppermint într-un pahar cu apă și bea înainte de începerea exercițiului fizic, NingXia Nitro.
7. Reducerea durerii post exerciții fizice: masează Aroma Siez pe mușchi înainte de exercițiu fizic
8. Menținerea nivelului de energie: Multigreens
9. Refacerea rapidă a sistemului muscular: Power Meal
10. Alinarea durerilor: Ortho Ease și Ortho Sport care sunt uleiuri pentru masaj, PanAway, Relieve It, Aroma Siez, Sulfurzyme

Protejează oasele, încheieturile, ligamentele și mușchii cu Sulfurzyme și BLM
Minimalizează cicatricile la nivelul țesuturilor și întărește mobilitatea încheieturilor cu Sulfurzyme

Exercițiul fizic este așa de important pentru sănătatea noastră generală. Nu trebuie să mergem la sală neapărat, dar putem să alegem să mergem pe jos câteva stații, putem să mergem la pas alergător, putem să facem ture de stadion, putem să facem exerciții fizice acasă. Mi se umplea inima de bucurie când vedeam oamenii din zona noastră la plimbare la 80 de ani, îi vezi la piscină sau că lucrează cu normă întreagă! Ce ziduri trebuie dărâmate la nivelul minții noastre să ajungem și noi să ne bucurăm din plin de viață la 80 de ani?!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Contacteaza-ma acum